راهنمای تفریحات کیش

راهنمای تفریحات کیش به شما کمک می کند تا بهترین برنامه ریزی برای سفر از نظر زمانبندی و صرف هزینه را داشته باشید. بسیاری از مسافران با وجود صرف هزینه زیاد نمی توانند از مسافرت به جزیره کیش استفاده لازم را ببرند و گاها با پشیمانی و نارضایتی به شهر خود باز می گردند.


تفریحات رایگان کیش!

تفریحات رایگان کیش جاذبه های طبیعی و تاریخی هستند که به تعدادی از آنها اشاره می شود:

  • پارک ساحلی اسکله تفریحی
  • پارک ساحلی مرجان
  • پارک ساحلی سیمرغ
  • پارک ساحلی طلوع
  • پارک شهر
  • پارک ساحلی کشتئی یونانی
  • مجموعه درخت سبز
  • شهر باستانی حریره
  • منطقه حفاظت شده پارک آهوان
  • باغ راه ایرانی
  • گذر مشاهیر
  • ساحل مارینا
  • اسکله تفریحی

 


کجا رو پیشنهاد می کنید؟

این سوالیست که اکثر مسافران می پرسند. چون تمام مسافران با جزیره کیش و جذابیت های اون آشنایی کاملی ندارند.

در ادامه راهنمای سفر کیش ، بهترین و معروفترین تفریحات و اماکن دیدنی کیش را معرفی خواهیم کرد.


بهترین و زیباترین ساحل کیش کجاست؟ بهترین و زیباترین اسکله کیش کجاست؟

جزیره کیش 4 ساحل مهم برای تفریحات دریایی و استفاده از مناظر زیبا دارد. در این اسکله ها امکانات و کلوپ های مجهز تفریحات دریایی وجود دارد. سامانه جامع تخفیف گروهی کیش تخفیف در تمام این سواحل با کلوپ های مختلف قرارداد همکاری دارد و مسافران با انتخاب هر کدام از سواحل می توانند تفریح مورد علاقه خود را انجام دهند.

ساحل اسکله تفریحی کیش | اسکله بزرگ کیش | اسکله جدید کیش

این ساحل یکی از شلوغ ترین سواحل کیش است. دلیل این شلوغی امکانات متعدد گردشگری در کنار هم و قرارگیری در قلب تجاری و تفریحی جزیره کیش است. اکثر هتل ها و مراکز گردشگری به ساحل اسکله تفریحی بسیار نزدیک هستند.

راهنمای تفریحات کیش
راهنمای تفریحات کیش

ساحل مرجان کیش – اسکله مرجان کیش

ساحل مرجان را می توان زیباترین ساحل کیش دانست. در این قسمت دریا با تخته های بزرگ سنگی پوشیده شده و به دلیل شیب دار بودن ساحل و حالت پلکانی، همچنین طبیعت بسیار زیبا در کنار امکانات کامل کلوپ های گردشگری، انتخاب مناسبی برای تفریح و خوش گذرانی است.

راهنمای تفریحات در کیش
راهنمای تفریحات در کیش

در نزدیکی این ساحل یکی از بزرگترین و زیباترین سایت های غواصی بیگ کورال ایران قرار دارد. 3 کیلومتر مرجان زنده با موجودات دریایی منحصر بفرد از جذابیت های این سایت غواصی ساحل مرجان است.

ساحل دامون کیش – اسکله دامون کیش

ساحل دامون در شمال جزیره کیش واقع شده است. این ساحل به بندرگاه تجاری و مسافری کیش نزدیک است. به همین دلیل در حین تفریح، رفت و آمد کشتی های بزرگ تجاری و باربری را شاهد خواهید بود که از جذابیت های این قسمت به شمار می رود.

ساحل سیمرغ کیش

ساحل سیمرغ در شرق جزیره کیش قرار دارد و برای سحر خیزانی که به شوق تماشای طلوع آفتاب، این ساحل شنی زیبا را انتخاب می کنند بسیار جذاب است.


بهترین تفریح شبانه

در کیش تفریحات شبانه از جذابیت های جزیره است. رستوران ها، کشتی های تفریحی، جنگ های شبانه و ده ها تفریح دیگر تا ساعت 4 بامداد فعال و شلوغ هستند.

روش انتخاب برای بهترین تفریح شبانه کیش استفاده از نظرات دیگر مسافران است. به صفحه تفریحات کیش مراجعه کنید و با کلیک بر روی هر تفریح، از قسمت نظرات، امتیاز و دیدگاه دیگر مسافران به تفریح مورد نظرتان را ببینید و انتخاب بهتری داشته باشید.


راهنمای سفر ارزان به کیش

جزیره مرجانی کیش با 90 کیلومترمربع مساحت یکی از زیباترین و مسافر پذیرترین جزایر ایران است. به طور میانگین روزانه 3000 نفر به این جزیره سفر می کنند و حدود 3 شب اقامت دارند.

اکثر این مسافران برای سفر از تجربیات دوستان یا توصیه مراکز گردشگری استفاده می کنند و به علت عدم آشنایی با تفریحات و امکانات کیش، حداکثر استفاده را نمی برند یا هزینه زیادی را از دست می دهند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم توضیحات را تا انتها مطالعه کنید تا آشنایی کلی با کیش و تفریحات و مراکز آن پیدا کنید و برنامه ریزی مناسب تری با توجه به سلیقه و بودجه خودتان داشته باشید.

در ادامه راهنمای سفر ارزان به کیش را قرار داده ایم.

راهنمای سفر به کیش
راهنمای سفر به کیش

انتخاب روش سفر به کیش

کیش یک جزیره است و اکثر مسافران به صورت هوایی سفر خود را انجام می دهند. اما می توانید از طریق زمینی و یکی از بنادر چارک یا آفتاب و سپس با استفاده از کشتی یا لندیگراف، سفر دریایی به جزیره کیش داشته باشید.

فاصله هوایی تهران تا کیش حدود 1 ساعت و 45 دقیقه ، شیراز تا کیش حدود 45 دقیقه و مشهد و تبریز به کیش حدود 2 ساعت است.

فاصله زمینی شهر شیراز تا بندر چارک با سرعت قانونی حدود 7 ساعت است. از بندر چارک تا کیش بوسیله کشتی 1 ساعت و با لندیگراف (کشتی حمل خودرو) حدود 3 ساعت است. هزینه حمل خودرو با لندیگراف برای مجموع رفت و برگشت، بیمه، مالیات و عوارض حدود 400 هزار تومان است.

خودرو با پلاک غیر از منطقه آزاد کیش 1 ماه اجازه تردد در جزیره کیش را دارد. مدل و سال ساخت خودرو برای اجازه ورود به کیش مهم است. خودرو های ایرانی نهایتا 5 سال و خارجی نهایتا 8 سال عمر می توانند داشته باشند.

تلفن بندرگاه کیش

بندرگاه کیش برای سفر های دریایی به کیش استفاده می شود. برای اطلاع از زمان حرکت لندیگراف و کشتی های مسافری با بندرگاه کیش تماس بگیرید.

تلفن بندرگاه کیش : 07644422300


تور کیش یا سفر آزاد؟

برای گروه های کم تعداد (1 تا 3 نفر) تور کیش گزینه راحت تر و ارزان تری است. اما برای گروه های 4 نفر یا بیشتر انتخاب آپارتمان های مبله اقامتی، انتخاب به صرفه تری است.

تور های مسافرتی کیش، بلیط رفت و برگشت و هتل اقامتی را برای شما رزرو می کنند که معمولا قیمت پایین تری نسبت به خرید جداگانه توسط خودتان خواهند داشت.


حمل و نقل درون شهری کیش

کیش دارای 3 نوع حمل و نقل عمومی است:

  1. تاکسی های سفید که به صورت دربستی کار می کنند و در تمام نقاط جزیره در هر ساعتی از شبانه روز قابل دسترس هستند.
  2. تاکسی های زرد رنگ که به صورت خطی حمل مسافر را انجام می دهند و دربست نیستند. این تاکسی ها در مسیر های مشخص کار می کنند و به دلیل غیر دربستی بودن ارزان تر هستند.
  3. مینی بوس های خطی که ارزان ترین وسایل حمل و نقل هستند و تقریبا تمام مناطق توریستی و مهم کیش را پوشش می دهند.

تمام این وسایل حمل و نقل عمومی کیش مجهز به کولر هستند و مشکلی در استفاده از آنها در هیچ فصلی از سال نخواهید داشت.


بازار ها و مراکز تجاری کیش

اکثر بازار های کیش در نوار سیاحتی شمال شرق جزیره واقع شده اند و با پیاده روی چند دقیقه ای می توانید از بازاری به بازار دیگر بروید. همچنین ایستگاه های مینی بوس در مقابل تمام این بازار ها وجود دارند.

لیست بازار های معروف کیش:

  • بازار مرکز تجاری کیش . این بازار یکی از معروف ترین بازار های کیش است که فروشگاه های جذابی برای مسافران دارد. فروشگاه های پوشاک، فروشگاه های لوازم آرایش، فروشگاه های لوازم برقی، شکلات فروشی ها و فروشگاه های قهوه
  • بازار پردیس 1 کیش . این بازار از اولین بازار های جزیره کیش است و تنوع گسترده ای از فروشگاه های مختلف را در خود جای داده است.
  • بازار پردیس 2 کیش . بازار پردیس دو در مجاورت پردیس 1 قرار دارد. این بازار چند طبقه با تنوع بالا روزانه پذیرای گردشگران و کیشوندان است.
  • بازار پانیذ کیش . این بازار در نوار تجاری جزیره کیش قرار دارد. با وجود کوچک بودن این بازار به نسبت دیگر بازارها، وجود یکی از شعب فروشگاه چینی ها، جذابیت بسیاری برای بازار پانیذ ایجاد کرده است.
  • بازار زیتون کیش . بازار زیتون با تنوع متفاوت فروشگاه ها مقصد بسیاری از گردشگران است. فروشگاه های لوازم گوناگون منزل، فروشگاه های پوشاک و غیره از جمله جذابیت های این بازار است.
  • بازار ونوس کیش . این بازار بزرگ در 2 طبقه طیف وسیعی از فروشگاه های پوشاک و لوازم گوناگون را شامل است.
  • بازار دامون کیش . بازار دامون در یکی از لوکس ترین مناطق کیش واقع شده است. این بازار معروف در چند طبقه و یک کافه تراس زیبا ساخته شده است. فود کورت دامون هم از دیگر مقاصد بازار دامون است.
  • بازار عرب ها کیش . بازار عرب ها یک بازار با بافت بومی است. فروشگاه های گوناگون این بازار برای بسیاری از گردشگران جذاب است.
  • بازار مرجان کیش . این بازار در شرق جزیره و در مجاورت ساحل زیبای مرجان بنا شده است و با دو لاین بزرگ فروشگاهی و یک فود کورت بزرگ، آماده ارائه سرویس به گردشگران و کیشوندان است.
  • بازار ماهی کیش . همانگونه که از نام این بازار مشخص است، این بازار برای فروش آبزیان تازه صید شده دریای کیش آماده شده است.

مراکز تفریحی کیش

کیش دارای چند دسته مرکز تفریحی است:

  • کلوپ های تفریحات دریایی
  • پارک های تفریحی
  • جنگ های شبانه
  • مراکز سرگرمی

خدمات تمام این مراکز از طریق سایت کیش تخفیف با قیمت ارزان تر از مراکز فروش جزیره و خود مراکز قابل خرید است.


تهیه غذا در کیش

رستوران های موزیک زنده، رستوران های معمولی، فست فود ها و مراکز تهیه غذای بیرون بر در جزیره کیش به وفور وجود دارند. رستوران های موزیک زنده از طریق همین سایت قابل رزرو با تخفیف هستند.

رستوران های کیش
رستوران های کیش

در راهنمای سفر کیش بعضی رستوران ها و فست فود های کیش معرفی شده است و نام تمام مراکز پذیرایی کیش در این لیست نیست:

  • ایوان مروارید کیش . در این منطقه از کیش که در بلوار مروارید واقع شده است، چندین فست فود و رستوران کنار هم قرار دارند.
  • فود کورت دامون کیش . این فود کورت با انواع فست فود و غذای سنتی ایرانی و بین المللی در بازار دامون واقع شده است.
  • فود کورت فودلند کیش . این فود کورت در شرق جزیره و درون بازار مرجان قرار دارد. فود لند با سرو غذاهای ایرانی و بین الملل و فست فود در وعده های مختلف غذایی پذیرای مهمانان است.
  • فست فود نوستالویچ کیش . نوستالویچ یک وعده غذای خاطره بازی است. این فست فود با سرو غذاها با تم قدیمی و دکور منحصر به فرد مکان جذابی برای صرف غذاست.
  • رستوران دارچین کیش . این رستوران با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان از رستوران های معروف کیش است.

برنامه ریزی سفر و نکات کلیدی

به یاد داشته باشید که تمام هتل ها ترانسفر فرودگاهی رایگان دارند. پس نیازی به تهیه تاکسی از فرودگاه به هتل نیست. فرقی بین سفر با تور یا آزاد هم وجود ندارد.

اکثر هتل ها صبحانه رایگان دارند. فقط کافیست برای صبحانه در ساعت مقرر حضور داشته باشید.

بیشتر هتل ها سرویس ها منظم و رایگان روزانه از هتل به بازارها دارند که باعث حذف کرایه تاکسی می شود.

به پیشنهادات با دقت فکر کنید!

سیستم جزیره کیش، سیستم پورسانتی است. یعنی تقریبا تمام مشاغل برای ارائه خدمات خود پورسانت پرداخت می کنند. پس مطمئن باشید اگر به عنوان مثال راننده تاکسی به خوب بودن رستورانی اصرار می کند یا از فروشگاهی بدگویی می کند، کمی با دید بازتر تصمیم بگیرید.

در مقاله راهنمای سفر کیش بهترین مقاصد معرفی شده اند. این مطالب را در ذهن داشته باشید و با شنیده ها مقایسه کنید.

اگر قصد استفاده از تفریحات را دارید این نکات راهنمای سفر کیش را در نظر بگیرید:

  • تفریحات دریایی را صبح و پیش از ناهار انجام دهید تا فرصت استراحت پس از خستگی تفریح دریایی را داشته باشید.
  • گشت جزیره به صورت رایگان از طریق همین سایت قابل خرید است. در این گشت 4 ساعته، هم مناطق دیدنی کیش را خواهید دید و هم به 2 بازار خواهید رفت.
  • سعی کنید خرید را در ساعات عصر تا شب انجام دهید. چون در این ساعات تفریحات کمتر فعال هستند. در هنگام خرید کارت قرعه کشی دریافت کنید و در قرعه کشی شبانه بازار هم شرکت کنید.
  • گشت دریایی با کشتی شامل پذیرایی شام هم هست. معمولا حرکت کشتی ها 9 یا 10 شب انجام می شود. اگر یکی از شب های سفر را به این تفریح اختصاص دهید، علاوه بر استفاده از موزیک، استندآپ کمدی و سفر دریایی، شام را هم میل خواهید کرد.
  • یکی از شب های خود را به جنگ شبانه اختصاص دهید. 3 ساعت خنده خاطره خوشی را برای شما خواهد ساخت.

تخفیف بیشتر

برای دریافت تخفیف بیشتر اینجا را کلیک کنیدkish-takhfif

تیم کیش تخفیف در تمام مدت سفر همراه شما خواهد بود. بهترین راهنمای سفر کیش را از ما دریافت کنید و تفریحات خود را از این لینک دریافت کنید.


چگونه بلیط تفریحات را ارزانتر تهیه کنم؟

بهترین روش، خرید اینترنتی از سامانه رسمی کیش تخفیف است. (روی این لینک کلیک کنید)

هتل را در کدام منطقه کیش انتخاب کنم؟

جزیره کیش دارای یک منطقه نوار سیاحتی است که از قسمت پلاژ بانوان تا ساحل مرجان امتداد دارد. بیشترین مراکز خرید، هتل ها و مجموعه های تفریحی در این قسمت واقع شده اند و بهترین منطقه برای انتخاب هتل است.

وسایل حمل و نقل عمومی در کیش چیست؟

جزیره کیش دارای تاکسی دربستی، تاکسی خطی و مینی بوس خطی است. تاکسی های دربستی بیشترین کرایه و مینی بوس ارزان ترین وسیله جابجایی شهری در کیش است.

فاصله فرودگاه با مرکز شهر چقدر است؟

فرودگاه کیش با مرکز شهر فاصله زیادی ندارد و حدود 15 دقیقه با تاکسی تا مرکز شهر فاصله است.


دیدگاه ها (9)

علی محمدی

خیلی جامع و کاربردی. ممنون

smakh64

با تشکر فراوان همه چیز عالی بود فقط کیش تخفیف مجددا سپاس فراوان از مدیریت و کارمندان دلسوز و مهربان عالییییییییی

فریبا

سلام
ممنون از راهنمایی عالیتون🌷🌷
ورود همه نوع خودرویی به كیش مجاز هست؟!؟ در بعضی سایت ها نوشته شده كه ورود پراید ممنوع هست، درسته؟!؟

    مدیر

    سلام
    همه خودرو ها مجاز به ورود هستند. فقط مدل خودرو بالای سال 90 باید باشه

احسان امیدوار

خیلی جامع وکامل

مریم کریمی

سلام
بلیط رو برای تفریحات از کجا می تونم ارزونتر بخرم؟

    مدیر

    سلام
    همین سایت (سامانه کیش تخفیف) بلیط تفریحات رو با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار میده: روی این لینک کلیک کنید

علی عارفی

مطالب بسیار عالی و به درد بخوری بود. ممنون

    مدیر

    ممنون از شما

نوشتن دیدگاه

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مورد نیاز (*) که نمایش داده شده را وارد کرده‌اید. کد HTML مجاز نیست